Odpowiedz

Brak pieniędzy na koncie

Witam sytuacja z dzisiaj godzinę temu. Wpłaciłem pieniądze nie mała kwotę w bankomacie w Olsztynie 3270 zl pieniądze pożarlo kartę wyplulo a pieniędzy na koncie nie ma dziękuję za skorzystanie z usług komunikat. Niedziela Pan mnie odsyła na infolinii żebym jutro to zgłosił. Mówi że po zgłoszeniu jest 7 dni l. Z czego mam teraz kupić dziecku pampersy???, z czego jedzenie i rachunki opłacić gadanie przykro mi nic nie pomoże. Będę wszystkim opowiadać o tej sytuacji a znajomych mam wiele. Nigdy z żadnym bankiem nie miałem problemu a tu!!!! I jakie 7 dni ludzie mam rodzinę na utrzymaniu. Zero komunikatu że dokonano wpłaty bankomat policzyłem pieniądze było słychać a na ekranie żadnego podsumowania. Co to ma być?????!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Michal19861107
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 425 wyświetleń)

Re: Brak pieniędzy na koncie

Reklamację może Pan zgłosić w dowolnym momencie. Może Pan to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez Moje ING w zakładce wiadomości,
- w oddziale.
W dni robocze możemy sprawdzić dla Pana więcej informacji i możliwości zwrotu gotówki. Podczas rozmowy telefonicznej lub w oddziale, takie zgłoszenie możemy przyjąć od razu. W przypadku wiadomości w Moje ING, najszybciej jak jest to możliwe.
Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić urządzenie.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, do 7 dni. Jest to termin maksymalny. Staramy się, aby takie sprawy wyjaśniać jak najszybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 410 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy