Odpowiedz

Brak pieniędzy na koncie

Witam sytuacja z dzisiaj godzinę temu. Wpłaciłem pieniądze nie mała kwotę w bankomacie w Olsztynie 3270 zl pieniądze pożarlo kartę wyplulo a pieniędzy na koncie nie ma dziękuję za skorzystanie z usług komunikat. Niedziela Pan mnie odsyła na infolinii żebym jutro to zgłosił. Mówi że po zgłoszeniu jest 7 dni l. Z czego mam teraz kupić dziecku pampersy???, z czego jedzenie i rachunki opłacić gadanie przykro mi nic nie pomoże. Będę wszystkim opowiadać o tej sytuacji a znajomych mam wiele. Nigdy z żadnym bankiem nie miałem problemu a tu!!!! I jakie 7 dni ludzie mam rodzinę na utrzymaniu. Zero komunikatu że dokonano wpłaty bankomat policzyłem pieniądze było słychać a na ekranie żadnego podsumowania. Co to ma być?????!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Michal19861107
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 593 wyświetleń)

Re: Brak pieniędzy na koncie

Reklamację może Pan zgłosić w dowolnym momencie. Może Pan to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez Moje ING w zakładce wiadomości,
- w oddziale.
W dni robocze możemy sprawdzić dla Pana więcej informacji i możliwości zwrotu gotówki. Podczas rozmowy telefonicznej lub w oddziale, takie zgłoszenie możemy przyjąć od razu. W przypadku wiadomości w Moje ING, najszybciej jak jest to możliwe.
Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić urządzenie.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, do 7 dni. Jest to termin maksymalny. Staramy się, aby takie sprawy wyjaśniać jak najszybciej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
484
110
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 578 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

W poprzednim harmonogramie miałem wszystkie raty po 304zł. Dziś dostałem nowy harmonogram w którym najbliższa październikowa rata to 712zl a każda kolejna to 304zł. Dlaczego tak jest? Mam WIBOR 6, kol...

01-10-2022
sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Dosłam dziś w nocy  (godz.01:01) sms treści:

ING Bank Śląski:Nic się nie martw, Twoja karta jest już zastrzeżona ...

 

Nie zastrzegałam karty i w  Moim ING na szczęście karty są nadal aktywne.

 

Czy to błą

...

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy