Odpowiedz

Brak pieniędzy na koncie

Witam sytuacja z dzisiaj godzinę temu. Wpłaciłem pieniądze nie mała kwotę w bankomacie w Olsztynie 3270 zl pieniądze pożarlo kartę wyplulo a pieniędzy na koncie nie ma dziękuję za skorzystanie z usług komunikat. Niedziela Pan mnie odsyła na infolinii żebym jutro to zgłosił. Mówi że po zgłoszeniu jest 7 dni l. Z czego mam teraz kupić dziecku pampersy???, z czego jedzenie i rachunki opłacić gadanie przykro mi nic nie pomoże. Będę wszystkim opowiadać o tej sytuacji a znajomych mam wiele. Nigdy z żadnym bankiem nie miałem problemu a tu!!!! I jakie 7 dni ludzie mam rodzinę na utrzymaniu. Zero komunikatu że dokonano wpłaty bankomat policzyłem pieniądze było słychać a na ekranie żadnego podsumowania. Co to ma być?????!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Michal19861107
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 579 wyświetleń)

Re: Brak pieniędzy na koncie

Reklamację może Pan zgłosić w dowolnym momencie. Może Pan to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez Moje ING w zakładce wiadomości,
- w oddziale.
W dni robocze możemy sprawdzić dla Pana więcej informacji i możliwości zwrotu gotówki. Podczas rozmowy telefonicznej lub w oddziale, takie zgłoszenie możemy przyjąć od razu. W przypadku wiadomości w Moje ING, najszybciej jak jest to możliwe.
Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić urządzenie.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, do 7 dni. Jest to termin maksymalny. Staramy się, aby takie sprawy wyjaśniać jak najszybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 564 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy