21-10-2018 18:09
21-10-2018 19:44
Reklamację może Pan zgłosić w dowolnym momencie. Może Pan to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez Moje ING w zakładce wiadomości,
- w oddziale.
W dni robocze możemy sprawdzić dla Pana więcej informacji i możliwości zwrotu gotówki. Podczas rozmowy telefonicznej lub w oddziale, takie zgłoszenie możemy przyjąć od razu. W przypadku wiadomości w Moje ING, najszybciej jak jest to możliwe.
Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić urządzenie.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, do 7 dni. Jest to termin maksymalny. Staramy się, aby takie sprawy wyjaśniać jak najszybciej.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |