Odpowiedz

Brak pieniędzy na koncie

Witam sytuacja z dzisiaj godzinę temu. Wpłaciłem pieniądze nie mała kwotę w bankomacie w Olsztynie 3270 zl pieniądze pożarlo kartę wyplulo a pieniędzy na koncie nie ma dziękuję za skorzystanie z usług komunikat. Niedziela Pan mnie odsyła na infolinii żebym jutro to zgłosił. Mówi że po zgłoszeniu jest 7 dni l. Z czego mam teraz kupić dziecku pampersy???, z czego jedzenie i rachunki opłacić gadanie przykro mi nic nie pomoże. Będę wszystkim opowiadać o tej sytuacji a znajomych mam wiele. Nigdy z żadnym bankiem nie miałem problemu a tu!!!! I jakie 7 dni ludzie mam rodzinę na utrzymaniu. Zero komunikatu że dokonano wpłaty bankomat policzyłem pieniądze było słychać a na ekranie żadnego podsumowania. Co to ma być?????!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Michal19861107
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-10-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 434 wyświetleń)

Re: Brak pieniędzy na koncie

Reklamację może Pan zgłosić w dowolnym momencie. Może Pan to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez Moje ING w zakładce wiadomości,
- w oddziale.
W dni robocze możemy sprawdzić dla Pana więcej informacji i możliwości zwrotu gotówki. Podczas rozmowy telefonicznej lub w oddziale, takie zgłoszenie możemy przyjąć od razu. W przypadku wiadomości w Moje ING, najszybciej jak jest to możliwe.
Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić urządzenie.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, do 7 dni. Jest to termin maksymalny. Staramy się, aby takie sprawy wyjaśniać jak najszybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 419 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy