Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Bankomat proszę o pomoc
25-02-2021 04:16
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, chcialbym poprosic o mozliwe przyspieszenie badz prosbe o przysoieszenie reklamacji (jakies to pokretnie mowili uznNie wstepne na infolinii), bankomat zjadł mi 1000 złotych i do tej pory nie odzyskałem potrzebnych mi do życia pieniędzy. 023234/022021 to numer reklamacji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 1 z 2
(1 499 wyświetleń)
25-02-2021 06:09
Re: Bankomat proszę o pomoc
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@forumowiczwegie Przepraszam Cię za kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na Twoim koncie. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość