25-02-2021 04:16
25-02-2021 06:09
@forumowiczwegie Przepraszam Cię za kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na Twoim koncie. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości.
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |