25-02-2021 04:16
25-02-2021 06:09
@forumowiczwegie Przepraszam Cię za kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na Twoim koncie. Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości.
Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.
07-03-2025Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani
... 07-03-2025W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.
Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z ban
... 07-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |