01-08-2022 08:27
02-08-2022 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie wniosłeś o uznanie warunkowe podczas składania reklamacji, możesz to zrobić teraz, kontaktując się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Specjalista przekaże Twoją prośbę do analityków rozpatrujących zgłoszenie.
Co do ubezpieczenia - zazwyczaj obejmuje ono utratę wypłaconych pieniędzy na skutek rabunku. W tej sprawie powinieneś jednak zgłosić się do ubezpieczyciela, aby uzyskać szczegółowe informacje.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |