01-08-2022 08:27
02-08-2022 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie wniosłeś o uznanie warunkowe podczas składania reklamacji, możesz to zrobić teraz, kontaktując się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Specjalista przekaże Twoją prośbę do analityków rozpatrujących zgłoszenie.
Co do ubezpieczenia - zazwyczaj obejmuje ono utratę wypłaconych pieniędzy na skutek rabunku. W tej sprawie powinieneś jednak zgłosić się do ubezpieczyciela, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |