01-08-2022 08:27
02-08-2022 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie wniosłeś o uznanie warunkowe podczas składania reklamacji, możesz to zrobić teraz, kontaktując się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Specjalista przekaże Twoją prośbę do analityków rozpatrujących zgłoszenie.
Co do ubezpieczenia - zazwyczaj obejmuje ono utratę wypłaconych pieniędzy na skutek rabunku. W tej sprawie powinieneś jednak zgłosić się do ubezpieczyciela, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Dzień dobry,
Jadę na wakacje do Włoch i muszę zamienić złotówki na euro (w gotówce). Akurat mam konto walutowe euro i może byłoby taniej wpłacić złotówki na konto, zamienić je w kantorze ING na euro, a
... 14-05-2024Łukasz, ale za maj nie można zawiesić raty, dopiero za czerwiec - sierpień dwie raty. Więc dla Ciebie to wniosek musisz złożyć do 14 CZERWCA, a nie maja.
14-05-2024