01-08-2022 08:27
02-08-2022 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie wniosłeś o uznanie warunkowe podczas składania reklamacji, możesz to zrobić teraz, kontaktując się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Specjalista przekaże Twoją prośbę do analityków rozpatrujących zgłoszenie.
Co do ubezpieczenia - zazwyczaj obejmuje ono utratę wypłaconych pieniędzy na skutek rabunku. W tej sprawie powinieneś jednak zgłosić się do ubezpieczyciela, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |