Odpowiedz

Bankomat nie wydał gotówki

Za radą pracownika placówki (co samo w sobie jest trochę absurdalne) zakładam nitkę z prośbą o szybsze rozpatrzenie reklamacji- uznanie warunkowe albo jakieś natychmiastowe przeliczenie nadwyżki w bankomacie. Kwota 3450 jest mi po prostu potrzebna do życia. Nr reklamacji: 005856/092022
Odpowiedz
0 Lajków
k1ngkygs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 630 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wydał gotówki

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 623 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy