Odpowiedz

Bankomat nie wydał gotówki

Za radą pracownika placówki (co samo w sobie jest trochę absurdalne) zakładam nitkę z prośbą o szybsze rozpatrzenie reklamacji- uznanie warunkowe albo jakieś natychmiastowe przeliczenie nadwyżki w bankomacie. Kwota 3450 jest mi po prostu potrzebna do życia. Nr reklamacji: 005856/092022
Odpowiedz
0 Lajków
k1ngkygs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 138 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wydał gotówki

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 131 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy