Odpowiedz

Bankomat nie wydał gotówki

Za radą pracownika placówki (co samo w sobie jest trochę absurdalne) zakładam nitkę z prośbą o szybsze rozpatrzenie reklamacji- uznanie warunkowe albo jakieś natychmiastowe przeliczenie nadwyżki w bankomacie. Kwota 3450 jest mi po prostu potrzebna do życia. Nr reklamacji: 005856/092022
Odpowiedz
0 Lajków
k1ngkygs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 534 wyświetleń)

Re: Bankomat nie wydał gotówki

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 527 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy