21-07-2022 07:03
22-07-2022 07:11
Ciężko mi wyjaśnić dla Ciebie sytuację w tym miejscu. Nie mamy tutaj podglądu do wysyłanej korespondencji.
To, czy poczta będzie ponownie próbowała dostarczyć ten list, najlepiej jak wyjaśnisz bezpośrednio z Pocztą Polską.
Upewnij się jeszcze proszę, czy wpisałeś prawidłowy adres naszej centrali, czyli
ING Bank Śląski
Sokolska 34
40-086 Katowice
Jeśli tak, to proponuję abyś zapytał na poczcie, czy jest opcja ponownej próby kontaktu z nami.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |