Odpowiedz

Bankomat zatrzasnął pieniądze

Dzień dobry, tydzień temu dokonywałam wpłaty na konto w kwocie 2390zł przez wpłatomat kodem blik, niestety podczas transakcji na wpłatomacie wyskoczył komunikat ,, awaria modułu wpłat’’. Bankomat ,,zjadał’’ pieniądze nie było możliwości odzyskania pieniędzy. W tamtym momencie od razy zadzwoniłam na infolinie gdzie bardzo miła Pani poinstruowała mnie jak i co napisać w reklamacji. Następnie w oddziale banku dowiedziałam się ze pieniądze powinny być zaksięgowane na konto w piątek lub poniedziałek, dzisiaj jest 13.07.2022 czyli środa a pieniędzy nadal niestety nie ma. Jest to dla mnie naprawdę niedorzeczne ze muszę zabiegać o moje własne pieniądze, które aktualnie są mi bardzo potrzebne. Czytałam również kilka wpisów na forum gdzie inne osoby w mojej sytuacji nie odzyskały pieniędzy. Jestem zestresowana a nie otrzymuje żadnych informacji kiedy mogę spodziewać się zaksiegowania pieniędzy mimio że, powtarzałam że zależy mi na czasie. Numer mojego zgłoszenia to 004937/072022. Proszę o jakiekolwiek informacje i indywidualne podejście do sprawy.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Bob12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 348 wyświetleń)

Re: Bankomat zatrzasnął pieniądze

Dzień dobry,
przesłaliśmy prośbę do działu reklamacji o zajęcie się sprawą. 
Status reklamacji możesz sprawdzić na koncie internetowym w zakładce: Kontakt i pomoc. Wpisz hasło: Status reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 289 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy