Odpowiedz

Bankomat zatrzasnął pieniądze

Dzień dobry, tydzień temu dokonywałam wpłaty na konto w kwocie 2390zł przez wpłatomat kodem blik, niestety podczas transakcji na wpłatomacie wyskoczył komunikat ,, awaria modułu wpłat’’. Bankomat ,,zjadał’’ pieniądze nie było możliwości odzyskania pieniędzy. W tamtym momencie od razy zadzwoniłam na infolinie gdzie bardzo miła Pani poinstruowała mnie jak i co napisać w reklamacji. Następnie w oddziale banku dowiedziałam się ze pieniądze powinny być zaksięgowane na konto w piątek lub poniedziałek, dzisiaj jest 13.07.2022 czyli środa a pieniędzy nadal niestety nie ma. Jest to dla mnie naprawdę niedorzeczne ze muszę zabiegać o moje własne pieniądze, które aktualnie są mi bardzo potrzebne. Czytałam również kilka wpisów na forum gdzie inne osoby w mojej sytuacji nie odzyskały pieniędzy. Jestem zestresowana a nie otrzymuje żadnych informacji kiedy mogę spodziewać się zaksiegowania pieniędzy mimio że, powtarzałam że zależy mi na czasie. Numer mojego zgłoszenia to 004937/072022. Proszę o jakiekolwiek informacje i indywidualne podejście do sprawy.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Bob12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 793 wyświetleń)

Re: Bankomat zatrzasnął pieniądze

Dzień dobry,
przesłaliśmy prośbę do działu reklamacji o zajęcie się sprawą. 
Status reklamacji możesz sprawdzić na koncie internetowym w zakładce: Kontakt i pomoc. Wpisz hasło: Status reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 734 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?

27-12-2024
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.

27-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu

...

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy