09-05-2021 20:51
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację jak poniżej tj.:
Wpłacałam we wpłatomacie kwotę 4500 zł, w trakcie wpłaty pojawił się komunikat o awarii wpłatomatu. Środki nie zostały zaksięgowane na koncie i od razu zgłosiłam temat na infolinii. ING zaksięgowało z pełnej kwoty wyłącznie 2350 zł czyli o 2150 zł mniej niż przeze mnie wpłacone. Kilkukrotnie składałam reklamację poprzez telefon, konto ING oraz Oddział - niestety bezskutecznie i do dnia dzisiejszego nie odzyskałam moich pieniędzy.
Czy ktoś z Was miał podobny problem? Zastanawiam się co mam w tej sytuacji zrobić?
12-05-2021 08:23
12-05-2021 08:24
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |