- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Awaria wpłatomatu i ING nie uwzględnia reklamacji (utracona kwota 2150 zł)
09-05-2021 20:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację jak poniżej tj.:
Wpłacałam we wpłatomacie kwotę 4500 zł, w trakcie wpłaty pojawił się komunikat o awarii wpłatomatu. Środki nie zostały zaksięgowane na koncie i od razu zgłosiłam temat na infolinii. ING zaksięgowało z pełnej kwoty wyłącznie 2350 zł czyli o 2150 zł mniej niż przeze mnie wpłacone. Kilkukrotnie składałam reklamację poprzez telefon, konto ING oraz Oddział - niestety bezskutecznie i do dnia dzisiejszego nie odzyskałam moich pieniędzy.
Czy ktoś z Was miał podobny problem? Zastanawiam się co mam w tej sytuacji zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-05-2021 08:23
Re.: Awaria wpłatomatu i ING nie uwzględnia reklamacji (utracona kwota 2150 zł)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

Przestrzegam Was jednocześnie przed wpłatomatami bo możecie stracić swoje pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-05-2021 08:24
Re.: Awaria wpłatomatu i ING nie uwzględnia reklamacji (utracona kwota 2150 zł)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość