09-05-2024 23:25
11-05-2024 20:07
12-05-2024 10:59
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
27-05-2024 08:39
28-05-2024 12:37
28-05-2024 12:39
20-06-2024 20:45
Mam dokładnie to samo. Daj znać jeśli coś się ruszy w Twojej sprawie, Mi właśnie przedłużyli termin o miesiąc...
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można
... 06-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |