Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Przeczytałem ostatnią wiadomość otrzymaną w Moje ING.

"Do tego czasu może Pan korzystać z karty bez opłat."

Ten Pan przykuł moją uwagę. Zmiany w Taryfie opłat i prowizji to poważna sprawa, ale taki wstęp ująłbym raczej w stylu

"Do tego czasu można korzystać z niej bez opłat."

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 31 z 33 (18 172 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Witaj jestem pod wrażeniem, że istnieje ktoś taki jak specjalista językowy w  banku! Brawo Wy :-)

Odpowiedz
0 Lajków
Sabina
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
10
10-02-2018
Wiadomość 32 z 33 (15 878 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Zgadzam się, jak zarejestrowałam się do Społeczności ING  kompletnie nie wiedziałam co to ten "badż" ???:-) Cieszyłam się, że go mama i sądziłam, że to coś w rodzaju odznaki jak pisze irhabi, ale dla wstępujących to dość zagadkowe :-) pozdrowienia serdeczne

Odpowiedz
0 Lajków
Sabina
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
10
10-02-2018
Wiadomość 33 z 33 (15 877 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024