29-03-2020 18:45
29-03-2020 23:27
30-03-2020 11:51
30-03-2020 18:07
Alexanderukr, prosimy sprawdź, czy Twoja karta jest podłączona do konta walutowego - Moje finanse/Visa zbliżeniowa/Podłącz kartę walutową.
Dobrze będzie też zerknąć na limity płatności kartą za granicą. Sprawdzisz je w Moim ING, w zakładce Dane i ustawienia/Limity.
Jeśli wszystko jest ok, prosimy napisz do nas w Moim ING (czat, wiadomość). Sprawdzimy Twoją kartę.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025