29-03-2020 18:45
29-03-2020 23:27
30-03-2020 11:51
30-03-2020 18:07
Alexanderukr, prosimy sprawdź, czy Twoja karta jest podłączona do konta walutowego - Moje finanse/Visa zbliżeniowa/Podłącz kartę walutową.
Dobrze będzie też zerknąć na limity płatności kartą za granicą. Sprawdzisz je w Moim ING, w zakładce Dane i ustawienia/Limity.
Jeśli wszystko jest ok, prosimy napisz do nas w Moim ING (czat, wiadomość). Sprawdzimy Twoją kartę.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024