29-03-2020 18:45
29-03-2020 23:27
30-03-2020 11:51
30-03-2020 18:07
Alexanderukr, prosimy sprawdź, czy Twoja karta jest podłączona do konta walutowego - Moje finanse/Visa zbliżeniowa/Podłącz kartę walutową.
Dobrze będzie też zerknąć na limity płatności kartą za granicą. Sprawdzisz je w Moim ING, w zakładce Dane i ustawienia/Limity.
Jeśli wszystko jest ok, prosimy napisz do nas w Moim ING (czat, wiadomość). Sprawdzimy Twoją kartę.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024