29-03-2020 18:45
29-03-2020 23:27
30-03-2020 11:51
30-03-2020 18:07
Alexanderukr, prosimy sprawdź, czy Twoja karta jest podłączona do konta walutowego - Moje finanse/Visa zbliżeniowa/Podłącz kartę walutową.
Dobrze będzie też zerknąć na limity płatności kartą za granicą. Sprawdzisz je w Moim ING, w zakładce Dane i ustawienia/Limity.
Jeśli wszystko jest ok, prosimy napisz do nas w Moim ING (czat, wiadomość). Sprawdzimy Twoją kartę.
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024