10-10-2018 13:37
25-10-2018 15:35
06-11-2018 09:49
30-11-2018 16:04
Przepraszam, że wracam z odpowiedzią tak późno, ale nasi specjaliści testowali Wasze zgłoszenie na różnych urządzeniach. Chcieliśmy mieć pewność, że wszystko działa już poprawnie. Byłbym wdzięczny gdybyście potwierdzili, że czy u was również wszystko jest już ok
30-11-2018 16:13
30-11-2018 21:15
Nadpłacam dowolną kwotą , mam kredyt z 2015 r .Bez aneksu mogę skrócić okres kredytowania, opcja ta jest dostępna już jakiś czas z poziomu bankowości internetowej . Powodzenia mnie udało się skrócić j
... 30-11-2024Dobry wieczór,
Dziś cały dzień próbuję otworzyć konto dla sp. z o.o., ale nie mogę przejść dalej niż punkt 4. Wszystkie dane, które wprowadzam, są poprawne, ale po kliknięciu przycisku „Dalej” na etap
... 30-11-2024