10-10-2018 13:37
25-10-2018 15:35
06-11-2018 09:49
30-11-2018 16:04
Przepraszam, że wracam z odpowiedzią tak późno, ale nasi specjaliści testowali Wasze zgłoszenie na różnych urządzeniach. Chcieliśmy mieć pewność, że wszystko działa już poprawnie. Byłbym wdzięczny gdybyście potwierdzili, że czy u was również wszystko jest już ok
30-11-2018 16:13
30-11-2018 21:15
Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.). Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a
... 07-01-2025Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile
... 07-01-2025