Odpowiedz

Usunięte konto

Trzeba poprawić obsługę usuniętych kont Emotikon: Szczęśliwy

 

 

 

arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (13 437 wyświetleń)

Re: Usunięte konto

Dzięki za czujność, pracujemy nad usprawnieniem tej obsługi Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (13 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Refinansowanie kredytu/przejście na zmienne?

Witam

Niedawno skończyłem 5letnią stałą stopę kredytu.Przed zmianą warunków, udało się spłacić 75% kredytu.

Zostało ok 90000 zł, w lutym zdecydowałem się na stałą stopę 7,1% z założeniem że resztę kredy

...

24-04-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Trudno nam tutaj wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje u Ciebie. Zachęcamy do kontaktu na czacie w Moim ING. Specjalista zapisze zgłoszenie i przekaże do odpowiedniego zespołu.

24-04-2025
Limit zadłużenia

Witam, chciałam się dowiedzieć,
Mam 8500 tys zł limitu zadłużenia do dnia 27.07.25, w umowie mam napisane ze umowa na czas 12 miesięcy z możliwością przedłużenia, limit odnowi się w tym dniu automatycz...

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy