28-04-2017 17:13
Od pewnego czasu istnieje problem z odbieraniem wiadomości Prywatnych.
Próbuje odczytać otrzymane i dostaje komunikat jak w załączniku.
Ktoś ma podobny problem?
Stąd, @ŁukaszK cierpliwości, odpowiem najszybciej jak problem ustanie.
10-05-2017 09:19
Problem był rzeczywiście pod chromem, ale już go nie ma. Dziękujemy Ci za zgłoszenie
10-05-2017 09:55
Nie używam Chrome, ale OK
Korzystam z Safari lub Firefox i na obu miałem problem.
Pozdrawiam.
10-05-2017 09:57
Jak problem się ponowi to prosimy o informację zwrotną i na nowo to sprawdzimy.
13-07-2017 07:47
Problemy ustąpiły
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024