07-09-2023 20:09
Witajcie, z tego co zauwazylem bank ING zaktualizowal oprocentowanie oferowanych pozyczek ale nie zrobil tego w przypadku juz istniejacych, czy ktos z was rowniez ma podobne spostrzezenia? Dla porownania inne banki wywiazaly sie z obowiazku w terminie, pragne zauwazyc ze zaktualizowane stopy obowiazuja od 07,09, podczas podwyzek stop bank dokonywal aktualizacji niezwlocznie
08-09-2023 09:11
08-09-2023 10:43
ja dzis tez sie doczekalem aktualizacji, rowniez dokonalem nadplaty i okres kredytowania wynosil 66 miesiecy a po aktualizacji stopy bank bez mojej zgody ani dyspozycji wydluzyl okres kredytowania do 90 miesiecy, wczesniej gdy chcialem po nadplacie wydluzenia okresu kredytowania konieczna byla wizyta w oddziale banku gdzie pracownik banku probowal bez mojej zgody zlozyc wniosek o konsolidacje twierdzac ze tylko tak da sie przywrocic pierwotny okres kredytowania, teraz okazuje sie jednak, ze bank samoczynnie dokonal wydluzenia okresu niezgodnie z wewnetrznymi procedurami w banku, podejrzewam ze konieczna bedzie reklamacja badz skarga na bank
08-09-2023 11:11
W umowie niestety jest zapis ,,Jeżeli pozyczkobiorca wcześniej spłaci częśc kwoty pozyczki, a następnie zmieni się wysokośc oprocentowania pozyczki , Bank rozłoży pozostający do spłaty kapitał na taką liczbę rat, by płatność ostatniej raty przypadała w tym samym terminie co przed dokonaniem przez pożyczkobiorcę wcześniej spłaty.
08-09-2023 11:39
to trzeba bedzie zlozyc skarge na bank ze stosuje zapisy w umowie w zlej wierze... w wiekszosci bankow z ktorych korzystalem nadplata bez zmiany okresu kredytowania nie wymaga wizyty w oddziale, tu widac bank celowo robi wszystko zeby tylko okres splaty sie nie skrocil..
08-09-2023 12:11
Ciekawe tylko, czy to coś da. I gdzie taką skargę złożyć?
Cześć,
wiadomość, którą tutaj przytoczyłaś oznacza, że odrzuciliśmy próbę płatności kartą zastrzeżoną. Napisałaś jednak na naszym forum i nie mam tutaj dostępu do systemu bankowego. Napisz do nas na
... 17-06-2025Ja jeszcze czekam na rozpatrzenie wniosku przez sąd. W argumentacji znalazło się to co sie wydarzyło - czyli niewłaściwe poinformowanie przez bank o blokowaniu środków, brak jasnych informacji o kwota
... 17-06-2025Witam,
Niestety, zbytnio ufając pracownikowi banku, dałem się złapać w tę samą pułapkę. Jak argumentowaliście ewentualny wniosek do sądu? Jakiego uzasadnienia użyliście, skoro udało się Wam uzyskać po
... 17-06-2025