08-06-2020 23:17
09-06-2020 23:28
W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę, żebyś skontaktował się z nami w wiadomości w Moim ING. Jeśli za udzielenie pożyczek pobraliśmy prowizje, powinniśmy Ci je proporcjonalnie zwrócić, jeśli wcześniej spłaciłeś zobowiązania. Żeby tak się stało, powinieneś złożyć odpowiednią dyspozycję. Zapraszam do kontaktu na czacie
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |