Odpowiedz

Zmiana warunków kredytu

Witam,
W ING posiadam konto od ponad 10 lat, wszystkie wynagrodzenia zawsze wpływają tam. Od 2016 mam kredyty zawsze spłacane na czas. Teraz dostałam propozycje od banku w którym kiedyś chwilowo miałam konto że przy tym samym okresie kredytowania i bez prowizji są w stanie obniżyć moją ratę o 70 zł. Biorąc pod uwagę 92 miesiące spłat propozycja jest kusząca jednak mimo wszystko chciałabym nadal pozostać w swoim banku. Czy bank jest w stanie przygotować dla mnie konkurencyjną ofertę?
Odpowiedz
0 Lajków
karsel1343
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 763 wyświetleń)

Re: Zmiana warunków kredytu

Jeśli zależy Ci na obniżeniu raty, warto rozważyć opcję konsolidacji swoich zobowiązań. Jeśli będziesz wnioskował o kwotę między 20 000 zł, a 60 000 zł - nie pobierzemy prowizji za uruchomienie zobowiązania. Warto zapoznać się z symulacją na naszej stronie internetowej: https://www.ingbank.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/pozyczka-gotowkowa

 

Mamy nadzieję, że oferta Ci się spodoba Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 693 wyświetleń)

Re: Zmiana warunków kredytu

Po ponownym przeliczeniu wychodzi mi jeszcze wyższa rata niż w chwili obecnej. To jest oferta dla każdego a ja oczekuje warunków specjalnych. Nie chodzi mi o brak prowizji, chodzi mi o obniżenie oprocentowania dla stałego klienta tak aby dalej chciał korzystać z Państwa usług. W innym wypadku przeniosę kredyt do konkurecji, która proponuje mi dużo niższe raty, a Państwo dostaną tylko kwotę która jest na chwilę obceną wymagana i zapewne już na zawsze stracą klienta. 

Odpowiedz
0 Lajków
karsel1343
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 692 wyświetleń)

Re: Zmiana warunków kredytu

Oprocentowanie pożyczki gotówkowej wynosi u nas od 7,79% do 8,99%. Jego wysokość zależy od wnioskowanej kwoty. Nie negocjujemy jego wartości. 
Dzięki temu nasza oferta jest przejrzysta, ponieważ wszystkie koszty prezentujemy z góry. 
Przykro nam, że nasza oferta nie spełnia Twoich oczekiwań Emotikon: Smutny 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy