Odpowiedz

Zmiana warunków kredytu

Witam,
W ING posiadam konto od ponad 10 lat, wszystkie wynagrodzenia zawsze wpływają tam. Od 2016 mam kredyty zawsze spłacane na czas. Teraz dostałam propozycje od banku w którym kiedyś chwilowo miałam konto że przy tym samym okresie kredytowania i bez prowizji są w stanie obniżyć moją ratę o 70 zł. Biorąc pod uwagę 92 miesiące spłat propozycja jest kusząca jednak mimo wszystko chciałabym nadal pozostać w swoim banku. Czy bank jest w stanie przygotować dla mnie konkurencyjną ofertę?
Odpowiedz
0 Lajków
karsel1343
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2018
Wiadomość 1 z 4 (5 287 wyświetleń)

Re: Zmiana warunków kredytu

Jeśli zależy Ci na obniżeniu raty, warto rozważyć opcję konsolidacji swoich zobowiązań. Jeśli będziesz wnioskował o kwotę między 20 000 zł, a 60 000 zł - nie pobierzemy prowizji za uruchomienie zobowiązania. Warto zapoznać się z symulacją na naszej stronie internetowej: https://www.ingbank.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/pozyczka-gotowkowa

 

Mamy nadzieję, że oferta Ci się spodoba Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 217 wyświetleń)

Re: Zmiana warunków kredytu

Po ponownym przeliczeniu wychodzi mi jeszcze wyższa rata niż w chwili obecnej. To jest oferta dla każdego a ja oczekuje warunków specjalnych. Nie chodzi mi o brak prowizji, chodzi mi o obniżenie oprocentowania dla stałego klienta tak aby dalej chciał korzystać z Państwa usług. W innym wypadku przeniosę kredyt do konkurecji, która proponuje mi dużo niższe raty, a Państwo dostaną tylko kwotę która jest na chwilę obceną wymagana i zapewne już na zawsze stracą klienta. 

Odpowiedz
0 Lajków
karsel1343
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
24-04-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 216 wyświetleń)

Re: Zmiana warunków kredytu

Oprocentowanie pożyczki gotówkowej wynosi u nas od 7,79% do 8,99%. Jego wysokość zależy od wnioskowanej kwoty. Nie negocjujemy jego wartości. 
Dzięki temu nasza oferta jest przejrzysta, ponieważ wszystkie koszty prezentujemy z góry. 
Przykro nam, że nasza oferta nie spełnia Twoich oczekiwań Emotikon: Smutny 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1119
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 107 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025