26-03-2020 21:51
Witajcie
Po zapoznaniu się z informacją Banku na temat zawieszenia spłaty rat kredytu w związku z okolicznościami, mam kilka pytań.
Jak będzie przebiegała analiza sytuacji klienta?
W sensie czy Bank będzie prawdopodobnie oczekiwał jakichś dokumentów?
Czy będzie kontaktował się np. z pracodawcą?
Nie chciałabym później takiej sytuacji, że dostanę odmowę bo np. nikt w firmie nie odebrał telefonu (firma zamknięta) albo nie będę w stanie zdobyć jakiegoś dokumentu.
Czy proces ten będzie odbywał się całkowicie zdalnie tak jak przy zawieraniu umowy pożyczki?
Komunikat Banku nie precyzuje w żaden sposób ani kryteriów ani warunków zawieszenia spłaty rat.
Nie precyzuje również w jakich przypadkach Bank może odmówić zawieszenia.
Moja sytuacja: dwa kredyty w ING spłacane terminowo i ubezpieczone, jeden kredyt zamknięty spłacony przed czasem, karta kredytowa bez zaległości spłat użytkowana regularnie. Klientką ING jestem około 10 lat.
Pozdrawiam!
27-03-2020 20:31
28-03-2020 00:27 | Edytowano: 28-03-2020 00:32
Wnioski to tylko formalność.
mająca na celu potwierdzenia przez klienta nowych warunków.
jedyne czego nie zrobisz, to nie odroczysz spłaty kwoty minimalnej, karty kredytowej.
możesz użyć standardowego procesu rozłożenia zadłużenia na równe raty wybierając okres kredytowania do maksymalnego 36 miesięcy.
Nikt nie będzie dzwonił po zakładach pracy. Tego się od lat nie praktykuje, a już z pewnością jest to niedozwolone, ze względu na RODO.
28-03-2020 08:14
@rebellious2011 Podczas analizy sprawdzamy, czy umowę o pożyczkę klient podpisał do 31 grudnia 2019 roku oraz, czy nie miał zaległości w spłacie rat kredytu. Nie wymagamy dodatkowych dokumentów do analizy. W przypadku kredytów wspólnych, prosimy o dołączenie pełnomocnictwa podpisanego przez drugiego kredytobiorcę. Tak jak wspomniał @Konto usunięte nie kontaktujemy się w tej sprawie w pracodawcą. Więcej informacji o zawieszeniu rat i przykładowy harmonogram przed i po zawieszeniu rat znajdziesz tutaj. Jeśli odrzucimy Twój wniosek o uproszczone zawieszenie rat, to zachęcam Cię do złożenia wniosku o restrukturyzację. Do każdego zgłoszenia nasi specjaliści podchodzą indywidualnie. Więcej o restrukturyzacji znajdziesz tutaj.
29-03-2020 05:33
31-03-2020 08:27
Każdy taki wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeżeli będzie taka możliwość, damy Ci znać do 5 dni roboczych, po złożeniu wniosku. Jak jesteś zainteresowany odroczeniem spłaty kredytu, złóż proszę wniosek. Wtedy otrzymasz informację w tym temacie.
W sytuacji, gdy nie będziemy mogli zaproponować Ci odroczenia spłaty, będziemy mogli zaproponować Ci inne rozwiązania. Natomiast również tę informację otrzymasz od nas, jak złożysz wniosek.
01-04-2020 08:52
01-04-2020 08:53
w czoraj byla akceptacja po 4 dniach jak pisali raty mam odroczone bez problemu
02-04-2020 13:45
03-04-2020 23:06
tak dostalem po 4 daniach wszystko pozytywnie nie zawiódł mnie ing nigdy
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |