17-04-2023 13:55
18-04-2023
14:02
– ostatnio edytowany
18-04-2023
14:04
przez
KamilW
W tej sprawie, bardzo proszę o kontakt z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING (od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00) bądź na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 77 (od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00).
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025