17-04-2023 13:55
18-04-2023
14:02
– ostatnio edytowany
18-04-2023
14:04
przez
KamilW
W tej sprawie, bardzo proszę o kontakt z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING (od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00) bądź na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 77 (od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025