27-12-2017 12:21
27-12-2017 15:45 | Edytowano: 27-12-2017 15:45
Zanim bank przekaże sprawę minie ok 3-6 miesięcy.
Jezeli mowa o kosztach to poczytaj tu
28-12-2017 12:36
@piotr80 Skontaktuj się proszę z działem naszego banku zajmującym się monitoringiem i restrukturyzacją zobowiązań kredytowych. Są oni dostępni w dni robocze pod numerem 32 357 00 76 w godzinach 8-18. Każdą sprawę klienta rozpatrują indywidualnie.
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy
... 25-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |