27-12-2017 12:21
27-12-2017 15:45 | Edytowano: 27-12-2017 15:45
Zanim bank przekaże sprawę minie ok 3-6 miesięcy.
Jezeli mowa o kosztach to poczytaj tu
28-12-2017 12:36
@piotr80 Skontaktuj się proszę z działem naszego banku zajmującym się monitoringiem i restrukturyzacją zobowiązań kredytowych. Są oni dostępni w dni robocze pod numerem 32 357 00 76 w godzinach 8-18. Każdą sprawę klienta rozpatrują indywidualnie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025