26-03-2020 16:03
26-03-2020 21:37
jest już wniosek, jednak dotyczy tylko kredytów uzyskanych przez 31.12.2019 r.
27-03-2020 19:16
Wnioski o zawieszenie płatności rat udostępniliśmy wczoraj w bankowości internetowej. Można je składać w przypadku terminowo spłacanych pożyczek, których umowy zawarliście do końca 2019 roku.
27-03-2020 20:37
28-03-2020 20:43
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie maksymalnie do 5 dni roboczych.
30-03-2020 01:06
Zwracam się z pytaniem dlaczego wakacje kredytowe nie dotyczą kredytów zawatych po 31.12.2019 r.
W styczniu skonsolidowałem kredyty z innych banków i teraz nie mogę skorzystać z obiecanej przez Związek Banków Polskich oraz Rząd pomocy.
To nie jest równe traktowanie...
01-04-2020 12:16
Możesz również złożyć wniosek o zmianę harmonogramu spłat. Dla klientów, którzy uruchomili kredyty po 1 stycznia nie możemy podjąć decyzji na ścieżce automatycznej. Możesz jednak złożyć wniosek, który zostanie indywidualnie rozpatrzony. Więcej informacji uzyskasz na stronie dotyczącej restrukturyzacji
01-04-2020 15:35
Uprzejmie dziękuję za poradę,
Zatem złożę wniosek w sposób tradycyjny, za pomocą formularza.
https://www.ing.pl/kontakt/restrukturyzacja-zadluzenia#restrukturyzacja=2
(link w powyższym poście nie zadziałał, więc wklejam prawidłowy)
Sytuacja zewnętrzna - epidemia - jest równa dla wszystkich, więc nie znajduję uzasadnienia dlaczego niektóre kredyty mogę być restrukturyzowane, a inne, udzielone po 31.12.2019 r nie mogą.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025