26-03-2020 16:03
26-03-2020 21:37
jest już wniosek, jednak dotyczy tylko kredytów uzyskanych przez 31.12.2019 r.
27-03-2020 19:16
Wnioski o zawieszenie płatności rat udostępniliśmy wczoraj w bankowości internetowej. Można je składać w przypadku terminowo spłacanych pożyczek, których umowy zawarliście do końca 2019 roku.
27-03-2020 20:37
28-03-2020 20:43
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie maksymalnie do 5 dni roboczych.
30-03-2020 01:06
Zwracam się z pytaniem dlaczego wakacje kredytowe nie dotyczą kredytów zawatych po 31.12.2019 r.
W styczniu skonsolidowałem kredyty z innych banków i teraz nie mogę skorzystać z obiecanej przez Związek Banków Polskich oraz Rząd pomocy.
To nie jest równe traktowanie...
01-04-2020 12:16
Możesz również złożyć wniosek o zmianę harmonogramu spłat. Dla klientów, którzy uruchomili kredyty po 1 stycznia nie możemy podjąć decyzji na ścieżce automatycznej. Możesz jednak złożyć wniosek, który zostanie indywidualnie rozpatrzony. Więcej informacji uzyskasz na stronie dotyczącej restrukturyzacji
01-04-2020 15:35
Uprzejmie dziękuję za poradę,
Zatem złożę wniosek w sposób tradycyjny, za pomocą formularza.
https://www.ing.pl/kontakt/restrukturyzacja-zadluzenia#restrukturyzacja=2
(link w powyższym poście nie zadziałał, więc wklejam prawidłowy)
Sytuacja zewnętrzna - epidemia - jest równa dla wszystkich, więc nie znajduję uzasadnienia dlaczego niektóre kredyty mogę być restrukturyzowane, a inne, udzielone po 31.12.2019 r nie mogą.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |