Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Uzyskanie dostępu do archiwalnych umów pożyczkowych

Witam,

 

Czy jest możliwość dostępu internetowego do archiwalnych umów pożyczkowych, które zostały już spłacone ? Nadmienię iż jedną z umów posiadam na swoim koncie bankowości internetowej. Dlaczego nie ma dostępu do umów archiwalnych pozostałych spłaconych pożyczek ? 

 

 

Pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
asaczew
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-01-2020
Wiadomość 1 z 4 (5 516 wyświetleń)

Re: Uzyskanie dostępu do archiwalnych umów pożyczkowych

W Moim ING udostępniamy tylko te umowy, które zostały zawarte przez bankowość internetową. Jeśli umowę podpisywałeś w oddziale, nie znajdziesz jej w Moim ING.

W przypadku gdy potrzebujesz archiwalnych umów, prosimy skontaktuj się z nami w Moim ING (czat, wiadomość) lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Przygotujemy je dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 435 wyświetleń)

Re: Uzyskanie dostępu do archiwalnych umów pożyczkowych

Każda z moich umów była zawierana przez internet. Z 7 umów jest tylko 1. Jaki jest koszt przygotowania takich umów ?

Odpowiedz
0 Lajków
asaczew
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-01-2020
Wiadomość 3 z 4 (5 431 wyświetleń)

Re: Uzyskanie dostępu do archiwalnych umów pożyczkowych

Za przygotowanie kopii umowy pobieramy opłatę w wysokości 10 PLN za stronę A4 maksymalnie 100 PLN. Wspominałeś, że podpisywałeś je internetowo, dlatego proszę napisz do nas przez Moje ING, sprawdzimy Twoje pożyczki. 


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 381 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025