19-01-2023 20:53
20-01-2023 21:08
W tej sprawie skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 88 lub napisz do nas na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy Twoją sprawę i postaramy się dobrać odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.
Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025