Odpowiedz
Highlighted

Skonsoliduj się

Witam. 
Mam bardzo nieciekawą sytuację jeśli chodzi o pożyczki ponieważ miałem ciężki okres w życiu ale wyszedłem na prostą i teraz zaaplikowałem o konsolidację pożyczek. Wybrałem inną kwotę i inną ilość rat ale aplikacja mi zmieniła. Zwiększyła ilośc rat i zmniejszyła kwotę. Kwota nadal mnie zadawalała bo wiem, że jestem w stanie spłacić się i mieć na życie. Pytanie tylko bo żyje w dużym stresie bo generalnie jeśli to wypali to jestem spokojny i można powiedzieć czysty ponieważ mam dobrą pracę i pozwoli mi to żyć normalnie. Czy mam dużą szansę na przyznanie mi konsolidacji skoro bank wysłał kontrpropozycję ? 

Odpowiedz
0 Lajków
LtBLuE
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
23-11-2019
Wiadomość 1 z 2 (869 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Skonsoliduj się

[ Edytowane ]

Rozumiem, że korzystasz z naszych usług jako klient indywidualny?
Gdy składasz wniosek kredytowy- rozpatrujemy go indywidualnie.
Bierzemy pod uwagę między innymi informacje, które w nim podajesz, jak również informacje z Biura Informacji Kredytowej.
Cieszę się, że chcesz skorzystać z naszych usług, aby spłacić zobowiązania kredytowe 🙂
Możesz spróbować złożyć wniosek przykładowo rozkładając preferowaną kwotę na dłuższy czas.
W pierwszej kolejności jednak zachęcam Cię do kontaktu z naszymi specjalistami:

  • na czacie w Moim ING,
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69.

Sprawdzimy informacje w systemie. Dodam, że telefonicznie lub w oddziale banku również możesz złożyć wniosek z pomocą specjalisty 😊

Wszystkiego dobrego Ci życzę i trzymam kciuki 😊

P.S
Zapraszam Cię również na naszego Bloga. Myślę, że ten wpis Cię zaciekawi 😉

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
307
67
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (754 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69

11-07-2020
Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne po zalogowaniu do konta aplikacja nie pokazuje wydatków i wszystko wolno się ładuje

11-07-2020
Re.: Wasze "patenty" na oszczędzanie

Podam jeden. Nie korzystać z rezerwacji przez Booking lepsze jest dokonać przez stronę obiektu noclegowego lub nawet zadzwonić - można negocjacjować cenę noclegu. Wystarczy wspomnieć iż wlaściciel nie...

11-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy