17-06-2019 17:30
Dzień Dobry posiadam limit zadłużenia na jednym z kont ing. Chciałbym jednak przenieść limit na inne konto. W jaki sposób mogę to zrobić? Rozumiem, że najpierw muszę zamknąć obecne zadłużenie, czy niekoniecznie? Mogę prosić o jakąś instrukcję?
18-06-2019 17:44
@bubrowskigolem W opisanej sytuacji nie ma możliwości przeniesienia limitu na inny rachunek. Aby otrzymać limit na nowym koncie, musisz złożyć nowy wniosek kredytowy. Wniosek podlegać będzie ocenie zdolności kredytowej. Proponuje zatem abyś najpierw otrzymał zgodę i zawarł umowę o nowy debet. Dopiero później zamknął posiadany debet.
22-06-2019 01:08
Rozumiem, jednak przy składaniu wniosku o nowy limit nie mogę zmienić konta na, które będzie przyznany limit. Mam zablokowaną tą opcję, w miejscu wyboru konta widnieje jedynie to na którym mam obecnie limit.
22-06-2019 01:27
Plus w jaki sposób będę mógł wyłączyć limit na obecnym koncie? Bo spłacanie obecnego zadłużenia po prostu odnowi limit. A jak chce wyłączyć całkowicie na jednym koncie, a odpalić na 2. Jestem w stanie wyłączyć limit w moim ing?
22-06-2019 21:18
W trakcie składania wniosku o limit zadłużenia w koncie powinieneś mieć opcję zmiany konta. Ważne, żebyś był właścicielem danego konta. Jeżeli chcesz mieć limit na koncie, do którego jesteś pełnomocnikiem, to wniosek o limit może złożyć właściciel tego konta w swojej usłudze, telefonicznie 32 357 00 69 lub w oddziale.
Jeżeli chcesz mieć limit zadłużenia do konta, do którego jesteś współwłaścicielem, to zapraszam Cię wspólnie z drugim współwłaścicielem do naszego oddziału. Oprócz dowodów osobistych możemy potrzebować dokumentów potwierdzających Wasz dochód.
Obecny limit zadłużenia możesz zamknąć w Moim ING po wejściu w Moje finanse wybierzesz konto z limitem. Tam wybierzesz Wnioski i będzie opcja zamknięcia. Limit możesz zamknąć również w naszym oddziale na podstawie swojego dowodu osobistego. Ważne, żebyś spłacił limit zadłużenia przed jego zamknięciem.
25-06-2019 11:10
Dzień Dobry,
Spłaciłem dzisiaj ten minus na koncie, teraz mam na plusie. Składam ponownie wniosek i mam tylko do wyboru konto na, którym dzisiaj spłaciłem limit (w załączniku screen). Nie mam opcji wyboru innego konta. Aha, dobra bo ja spłaciłem ten limit, ale kilka dni po automatycznym zamknięciu (piszesz, że to ważne). Bo na stronie była informacja o 12 miesiącach i odsetkach, coś ala kredyt. Mogę prosić o wyjaśnienie?
25-06-2019 11:20
nvm już sprawa wyjaśniona, dziękuje
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |