Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Problem z wygenerowaniem oferty
01-07-2022 22:04
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Mam konto w ing od miesiąca z ciekawości ostatnio chciałem sprawdzić i obliczyć ratę kredytu zdziwiłem się bo wyskoczyło coś takiego:
Nie możemy udzielić Ci kredytu
Niestety, nie możemy udzielić Ci kredytu.
Podstawa prawna
Weryfikacja w naszym wewnętrznym zbiorze danych – zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim.
Czy ktoś miał podobna sytuacje nadmienię ze nie zalegam nigdzie nigdy nie miałem wcześniej tez styczności z ing nie miałem zajęć komorniczych, oczywiście złożyłem reklamacje ale muszę czekać 30 dni a po prostu jestem bardzo zaskoczony i jak najszybciej chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak
Mam konto w ing od miesiąca z ciekawości ostatnio chciałem sprawdzić i obliczyć ratę kredytu zdziwiłem się bo wyskoczyło coś takiego:
Nie możemy udzielić Ci kredytu
Niestety, nie możemy udzielić Ci kredytu.
Podstawa prawna
Weryfikacja w naszym wewnętrznym zbiorze danych – zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim.
Czy ktoś miał podobna sytuacje nadmienię ze nie zalegam nigdzie nigdy nie miałem wcześniej tez styczności z ing nie miałem zajęć komorniczych, oczywiście złożyłem reklamacje ale muszę czekać 30 dni a po prostu jestem bardzo zaskoczony i jak najszybciej chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-07-2022 06:12
Re: Problem z wygenerowaniem oferty
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć Ci tutaj, co może być powodem takiej sytuacji. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią, pomożemy
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość