Odpowiedz

Problem z wygenerowaniem oferty

Witam

Mam konto w ing od miesiąca z ciekawości ostatnio chciałem sprawdzić i obliczyć ratę kredytu zdziwiłem się bo wyskoczyło coś takiego:

Nie możemy udzielić Ci kredytu
Niestety, nie możemy udzielić Ci kredytu.

Podstawa prawna
Weryfikacja w naszym wewnętrznym zbiorze danych – zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim.

Czy ktoś miał podobna sytuacje nadmienię ze nie zalegam nigdzie nigdy nie miałem wcześniej tez styczności z ing nie miałem zajęć komorniczych, oczywiście złożyłem reklamacje ale muszę czekać 30 dni a po prostu jestem bardzo zaskoczony i jak najszybciej chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak
Odpowiedz
0 Lajków
Seba1555
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 512 wyświetleń)

Re: Problem z wygenerowaniem oferty

Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć Ci tutaj, co może być powodem takiej sytuacji. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią, pomożemy Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 454 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025