01-07-2022 22:04
03-07-2022 06:12
Trudno nam jednoznacznie odpowiedzieć Ci tutaj, co może być powodem takiej sytuacji. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią, pomożemy
Taki komunikat może pojawić się, jeśli nie jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem do rachunku, który jest powiązany z kredytem. W takiej sytuacji możesz złożyć dyspozycję nadpłaty na infolinii: 32 357
... 08-08-2022U mnie nastąpiła taka sytuacja -w opcji nadpłać kredyt po wybraniu sumy nadpłaty rata jest wyższa o 10 zł niż ta którą obecnie płacę .Wniosek złożyłam na zawieszenie rat sierpniowej , wrześniowej li
... 08-08-2022
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane