Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Najgorszy bank
05-07-2022 18:29
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam chciałbym się spytać czy to jest w waszym zwyczaju dzwonić 6 razy dziennie na mój nr oraz udostępniać moje dane zewnętrznej firmie jaka jest inkasset ? Spóźniłem się z rata 3 tygodnie zostałem potraktowany jak złodziej. Strasznie nie miłe podejście do klienta. Bezczelność Pań nie ma granic . Udostępniacie moje dane a to już przestepstwo
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-07-2022 23:56
Re: Najgorszy bank
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sytuacji nieterminowej spłaty, firma windykacyjna może się kontaktować. Jeśli jednak pojawia się opóźnienie w spłacie raty, warto zgłosić nam to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii: 32 357 00 88. Przykro mi, że rozmowa przebiegła w taki sposób Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się temu.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość