Odpowiedz

Najgorszy bank

Witam chciałbym się spytać czy to jest w waszym zwyczaju dzwonić 6 razy dziennie na mój nr oraz udostępniać moje dane zewnętrznej firmie jaka jest inkasset ? Spóźniłem się z rata 3 tygodnie zostałem potraktowany jak złodziej. Strasznie nie miłe podejście do klienta. Bezczelność Pań nie ma granic . Udostępniacie moje dane a to już przestepstwo
wlodigame
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 435 wyświetleń)

Re: Najgorszy bank

W sytuacji nieterminowej spłaty, firma windykacyjna może się kontaktować.  Jeśli jednak pojawia się opóźnienie w spłacie raty, warto zgłosić nam to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii: 32 357 00 88. Przykro mi, że rozmowa przebiegła w taki sposób Emotikon: Smutny Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się temu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 331 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego

Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacj...

30-12-2024
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna. 

30-12-2024
OKO dziecka

Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy

...

29-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy