Odpowiedz

Najgorszy bank

Witam chciałbym się spytać czy to jest w waszym zwyczaju dzwonić 6 razy dziennie na mój nr oraz udostępniać moje dane zewnętrznej firmie jaka jest inkasset ? Spóźniłem się z rata 3 tygodnie zostałem potraktowany jak złodziej. Strasznie nie miłe podejście do klienta. Bezczelność Pań nie ma granic . Udostępniacie moje dane a to już przestepstwo
wlodigame
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 229 wyświetleń)

Re: Najgorszy bank

W sytuacji nieterminowej spłaty, firma windykacyjna może się kontaktować.  Jeśli jednak pojawia się opóźnienie w spłacie raty, warto zgłosić nam to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii: 32 357 00 88. Przykro mi, że rozmowa przebiegła w taki sposób Emotikon: Smutny Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się temu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 125 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy