Odpowiedz

Najgorszy bank

Witam chciałbym się spytać czy to jest w waszym zwyczaju dzwonić 6 razy dziennie na mój nr oraz udostępniać moje dane zewnętrznej firmie jaka jest inkasset ? Spóźniłem się z rata 3 tygodnie zostałem potraktowany jak złodziej. Strasznie nie miłe podejście do klienta. Bezczelność Pań nie ma granic . Udostępniacie moje dane a to już przestepstwo
wlodigame
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
05-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 666 wyświetleń)

Re: Najgorszy bank

W sytuacji nieterminowej spłaty, firma windykacyjna może się kontaktować.  Jeśli jednak pojawia się opóźnienie w spłacie raty, warto zgłosić nam to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii: 32 357 00 88. Przykro mi, że rozmowa przebiegła w taki sposób Emotikon: Smutny Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się temu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 562 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy