25-06-2020 13:15
Witam,
Przy próbie nadpłaty pożyczki (kredyt pieniężny ze zmiennym oprocentowaniem) pojaw się komunikat "BRAK POŁĄCZENIA Z BANKIEM".
Proszę o informację czy to wewnętrzny błąd, czy może nie mam możliwości nadpłacić części pożyczki gotówkowej?
25-06-2020 13:27
Sprawdziłem, że nadpłata pożyczki gotówkowej działa poprawnie. Jeżeli u Ciebie jest inaczej, to wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową i spróbuj ponownie. Jeżeli nie zauważysz efektów, to napisz do nas na czacie w swojej bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 69 (24/7). Sprawdzimy dla Ciebie, co się dzieje.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej