25-06-2020 13:15
Witam,
Przy próbie nadpłaty pożyczki (kredyt pieniężny ze zmiennym oprocentowaniem) pojaw się komunikat "BRAK POŁĄCZENIA Z BANKIEM".
Proszę o informację czy to wewnętrzny błąd, czy może nie mam możliwości nadpłacić części pożyczki gotówkowej?
25-06-2020 13:27
Sprawdziłem, że nadpłata pożyczki gotówkowej działa poprawnie. Jeżeli u Ciebie jest inaczej, to wyczyść, proszę, swoją przeglądarkę internetową i spróbuj ponownie. Jeżeli nie zauważysz efektów, to napisz do nas na czacie w swojej bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 69 (24/7). Sprawdzimy dla Ciebie, co się dzieje.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025