28-09-2020 12:24
29-09-2020 12:04
@MisiaPL Rozumiem, że po złożeniu wniosku otrzymałaś od razu decyzję pozytywną? Nie pojawił się komunikat o jego przekazaniu do analityków? W tym drugim przypadku decyzja kredytowa będzie do dwóch dni roboczych.
Jeśli jednak decyzja była pozytywna, a Ty wciąż nie masz pieniędzy na koncie, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Sprawdzimy Twój wniosek i jeśli coś nie zadziałało z automatu, to uruchomimy pożyczkę ręcznie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |