28-09-2020 12:24
29-09-2020 12:04
@MisiaPL Rozumiem, że po złożeniu wniosku otrzymałaś od razu decyzję pozytywną? Nie pojawił się komunikat o jego przekazaniu do analityków? W tym drugim przypadku decyzja kredytowa będzie do dwóch dni roboczych.
Jeśli jednak decyzja była pozytywna, a Ty wciąż nie masz pieniędzy na koncie, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Sprawdzimy Twój wniosek i jeśli coś nie zadziałało z automatu, to uruchomimy pożyczkę ręcznie.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |