23-02-2017 08:16
Wit@m
Chciałbym zaciągnać pożyczkę na spłatę kredytu w ING Banku i innym banku.
Pożczka byłaby w całości na spłatę kredytów.
Przy czym kwota w ING Banku jest powyżej 4000 a w innym banku poniżej 4000.
Czy w tym przypadku przysługuje również prowizja "0" pln za udzielenie kredytu ?
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
24-02-2017 08:40
W tym przypadku - nie. Prowizja 0 zł za udzielenie pożyczki z konsolidacją będzie wtedy, gdy co najmniej 50% wnioskowanej kwoty będzie na spłatę pożyczek z innych banków, nie mniej niż 4000 zł.
27-02-2017 12:04
28-02-2017 10:29
Wit@m
Złożyłem wczoraj wniosek - dostałem info że w toku weryfikacji.
Przed chwilą dostałem sms że zmieniono jesgo status jednak nigdzie w systemie go nie widze.
W sekcji kredyty i pożyczki go nie ma. Usunięto czy źle szukam ?
01-03-2017 15:11
Wniosek znajdziesz w nowej wersji bankowości internetowej w sekcji Oferta ING, następnie Złożone wnioski.
02-03-2017 07:00
Wit@m
Tak jak wcześniej napisałem - po informacji SMS wniosek zniknął.
W seksji Oferta ING Wnioski pisze, że nie ma złożonych wniosków.
Po zalogowaniu na stronie www do starej wersji pisze że "rozpratrywane przez bank" natomiast w nowej wersji nie ma wogóle nic.
:-(
02-03-2017 07:19
02-03-2017 13:56
@QbaMail @Kasia88 Prosze skontaktujcie się z nami przez Wasze bankowości elektroniczne lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 / 801 222 222. Chciałbym to dla Was wyjaśnić. Niestety przez naszą społeczność nie mam żadnego wglądu do danych w naszym systemie.
03-03-2017 13:13
Wit@m
Sprawa wyjaśniona.
Wniosek rozpatrzony negatywnie bo.................................................................. podałem dwa źródła dochodu.
Jest to dziwne bo system na to zezwala, wiec nie powinno być problemu. Skoro zezwala to powinno działać.
Co by nie było wniosek rozpatrzony negatywnie bo nie można dwóch docohdów i trzeba iśc do banku.
Co gorsza, nowy Ing usunał wniosek a nie poinformował że został rozpatrzony negatywnie.
Stary Ing dale widzi "rozpatrywany"
Złożyłem wiec wniosek z jednym dochodem ;-).
Pozdrawiam.
04-03-2017 11:28
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |