05-03-2017 09:56
@Kasia88 Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Ciężko mi odnieść się do niej bezpośrednio, ponieważ przez forum nie mam żadnego dostępu do danych klientów. Proszę napisz do nas przez bankowość elektroniczną. Dzięki temu nasi analitycy będą mogli się odnieść do Twojego pytania.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |