25-03-2021 09:37
Witam,
Czy bank jeszcze udostępnia klientom indywidualnym jakieś spersonalizowane oferty w bankowości internetowej?
Przez wiele lat takie oferty wyświetlały mi się niemal cały czas, obecnie od dłuższego czasu nie pojawia się nic.
Czy to jakaś zmiana polityki banku? wpływ COVID?
26-03-2021 10:39
Nadal przygotowujemy oferty na klik dla naszych klientów. Nic się nie zmieniło w tym temacie.
Są one ograniczone czasowo. W Twoim przypadku prawdopodobnie przygotowana dla Ciebie oferta już wygasła.
Jak pojawi się nowa, zobaczysz informacje na głównym ekranie po zalogowaniu lub w zakładce Oferta ING – Kredyty i pożyczki.
Chciałabym Ci pomóc, jednak nie mogę podać Ci daty, kiedy otrzymasz kolejną indywidualną ofertę. Są one przygotowywane przez system.
Oczywiście abyś taką informację otrzymał ważne abyś nadal miał wyrażoną zgodę na marketing i profilowanie.
Sprawdź proszę w ustawieniach swojej bankowości czy nic nie zmieniałeś w tym zakresie.
W przypadku braku oferty możesz również złożyć standardowy wniosek:
- w Moim ING w zakładce Oferta ING,
- na naszej infolinii 32 357 00 69,
- w oddziale.
Ja posiadam uznana reklamacje przy czym oprocentowanie stałe kończy się 03.2026 i dostałam informacje w dniu uznania reklamacji (czyli gdzieś rok 2023) że wydłuża mi dopiero miesiąc przed końcem obowi
... 25-03-2025Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025